Dlaczego rozumiemy firmy, w których działają złodzieje czasu?

Doświadczaliśmy utrudnień

Ograniczenia tradycyjnych systemów pocztowych miały wpływ na szybkość naszej pracy.

Sprawdzaliśmy rozwiązania

Szukaliśmy rozwiązania, które zapewni wiedzę i współpracę w zespole
z jednoczesną obsługą poczty.

Pracujemy na ProFlow

Na systemie pracuje obecnie 7 osób, w 5 działach. Dzięki ProFlow bez większego wysiłku obsługujemy ponad 600 klientów.

0
lat pracy na ProFlow
0
zgłoszeń miesięcznie
0
klientów
0
własne marki
0
członków zespołu

Naszą misją jest dzielenie się wiedzą

Idea złodziei czasu

Chcemy pokazywać sytuacje, które zabierały czas w naszej firmie czy firmach naszych klientów.

Analiza potrzeb

Służy poznaniu, czy w Twojej firmie występują złodzieje czasu i czy ProFlow może pomóc ich wyeliminować.

Analiza procesów

Rozmawiamy o procesach w Twojej firmie, aby możliwie dostosować system do codziennej pracy.

Dobre praktyki

Rekomendujemy sprawdzone sposoby pracy, aby klienci mogli jak najlepiej skorzystać z systemu.

O początkach ProFlow opowiada właściciel - Mirosław Kryska

Żeby świadczyć taką usługę jak ProFlow, trzeba w gruncie rzeczy głównie kompetencji. Podobnie jak z gotowaniem – każdy jakoś sobie z tym poradzi, jeśli ma dostęp do kuchni i pewne umiejętności, ale kiedy chcemy zjeść bardziej wymyślnie, idziemy do restauracji i polegamy na umiejętnościach fachowca. 

Przez 9 lat sami korzystaliśmy z tego rozwiązania obsługując ponad 2500 domen, więc znamy je na wylot i gwarantujemy jego stabilność.

Przez te wszystkie lata klienci pytali nas o jakiegoś CRMa, którego możemy polecić i w końcu uświadomiliśmy sobie, że mamy go i pora wejść z nim na rynek. Pierwszym zewnętrznym użytkownikiem była firma blisko z nami współpracująca, której właścicielowi po prostu chciałem pomóc. Po wdrożeniu sam byłem pod wrażeniem, ile rzeczy „wyprostowało się” praktycznie z tygodnia na tydzień. I tak się zaczęło.

5!_DSC9526 !!!!

Nasi klienci o ProFlow

Odkąd używam ProFlow, zdecydowanie mniej czasu poświęcam na przygotowanie do pracy - wszystkie potrzebne do pracy informacje są w jednym miejscu, więc odnajduję je szybciej i zyskuję czas na przygotowanie oferty i rozmowę z klientem. dzięki możliwości ustawienia przypomnień, nie tracę pieniędzy poprzez zaniechanie tematów – system w odpowiednim momencie sam przypomina, że powinienem zająć się sprawą.
Piotr Krzywonos, Pro SECURE
W korzystaniu z ProFlow najważniejsze jest to, że wszystko jest w jednym miejscu – poczta wszystkich moich działalności i moja prywatna i nic ze sobą nie koliduje. Osoby mają dostęp do wybranych części systemu. System także przypomina, kiedy powinnam zająć się daną sprawą – w ten sposób żadna sprawa już nie umyka.
Anna Cichoń, Appassionata
Po wdrożeniu ProFlow, wszystko zostało przeniesione w jedno miejsce. Nie korzystamy w tym momencie z dotychczasowego CRM, większość z nas nie korzysta ze standardowych maili, wszystko przenieśliśmy do systemu ProFlow. Korzyści, jakie widzę jako zarządzający firmą, to większa przejrzystość tego, co się aktualnie dzieje, tzn. co kto robi w danym momencie, jaki status mają zamówienia, jak długo coś musi czekać na realizację. Większość informacji jest w jednym miejscu.
Tomasz Cyganek, VPrint
Przed wdrożeniem systemu ProFlow zdarzało się, że dokumenty traciły się, brakowało informacji o tym, na jakim etapie jest sprawa, dużo czasu zajmowało ustalenie, do jakiej sprawy nadesłano dokumenty – o ile ktoś tego w piśmie wyraźnie nie zaznaczył. System ProFlow porządkuje i grupuje dokumenty w sprawy dołączając do nich skanowane lub nadsyłane pocztą elektroniczną wiadomości i pisma. Daje możliwość wprowadzania na bieżąco notatek dotyczących aktualnego stanu sprawy.
Ks. Paweł Rylski, Kuria Metropolitalna w Katowicach