Często zadawane pytania

Z każdym kontem użytkownika otrzymujesz 10 GB powierzchni, co zwiększa powierzchnię całego systemu.

W przypadku większych potrzeb, jest możliwość rozszerzenia do praktycznie nieograniczonej powierzchni (nawet rzędu kilku TB) na dogodnych warunkach cenowych.

System ProFlow nie posiada na ten moment aplikacji mobilnej. Jest jednak reponsywny i umożliwia pracę na urządzeniach mobilnych.

Tak, dysponujemy API.

System nie integruje się z telefonią, natomiast posiada szereg udogodnień pozwalających na wygodną obsługę zapytań czy zleceń telefonicznych.

System ProFlow łączy w sobie w wiele funkcji charakterystycznych dla różnego rodzaju systemów. Posiada również szereg funkcjonalności systemów CRM.

Jak każde nowe środowisko pracy, ProFlow wymaga nauki i wyrobienia nowych nawyków. Staramy się, by ten proces był możliwie łagodny, dzięki indywidualnym szkoleniom, bazie wiedzy, a także wsparciu naszego zespołu.

Poczta w Gmail również jest zorganizowana w formie wątków. Wspiera planowanie pracy przez odkładanie maili na później. Zapewnia wiele wygodnych funkcji przyśpieszających pracę.

Na tym tle ProFlow oferuje dodatkowo efektywne zarządzanie pocztą w zespole, gdzie istotne jest przekazywanie, śledzenie spraw, dodawanie notatek. Indywidualnie zaprojektowane procesy pomagają i automatyzują pracę przy bardziej złożonych projektach.

Dane są przechowywane w data center na terenie Polski, w ramach naszej marki hostingowej Niebieski.net

Tak. W branży hostingowej pod marką Niebieski.net działamy od końca lat 90. Mamy wszelkie kompetencje, by dane były bezpieczne. Serwery znajdują się na terenie Polski. Na serwerach utrzymujemy domeny, dla których bezpieczeństwo jest priorytetem, jak kancelarie prawne czy instytucje.

Zapewniamy codzienny backup danych, szyfrowanie dostępu przez SSL, umowę powierzenia danych osobowych.