Dlaczego rozumiemy firmy, w których działają złodzieje czasu?

Doświadczaliśmy utrudnień

Ograniczenia tradycyjnych systemów pocztowych miały wpływ na szybkość naszej pracy.

Sprawdzaliśmy rozwiązania

Szukaliśmy rozwiązania, które zapewni wiedzę i współpracę w zespole
z jednoczesną obsługą poczty.

Pracujemy na ProFlow

Na systemie pracuje obecnie 7 osób, w 5 działach. Dzięki ProFlow bez większego wysiłku obsługujemy ponad 600 klientów.

lat pracy na ProFlow
0
zgłoszeń miesięcznie
0
klientów
0
własne marki
0
członków zespołu
0

O początkach ProFlow opowiada właściciel – Mirosław Kryska

Żeby świadczyć taką usługę jak ProFlow, trzeba w gruncie rzeczy głównie kompetencji. Podobnie jak z gotowaniem – każdy jakoś sobie z tym poradzi, jeśli ma dostęp do kuchni i pewne umiejętności, ale kiedy chcemy zjeść bardziej wymyślnie, idziemy do restauracji i polegamy na umiejętnościach fachowca. 

Przez 9 lat sami korzystaliśmy z tego rozwiązania obsługując ponad 2500 domen, więc znamy je na wylot i gwarantujemy jego stabilność.

Przez te wszystkie lata klienci pytali nas o jakiegoś CRMa, którego możemy polecić i w końcu uświadomiliśmy sobie, że mamy go i pora wejść z nim na rynek. Pierwszym zewnętrznym użytkownikiem była firma blisko z nami współpracująca, której właścicielowi po prostu chciałem pomóc. Po wdrożeniu sam byłem pod wrażeniem, ile rzeczy „wyprostowało się” praktycznie z tygodnia na tydzień. I tak się zaczęło.

Naszą misją jest dzielenie się wiedzą

Idea złodziei czasu

Chcemy pokazywać sytuacje, które zabierały czas w naszej firmie czy firmach naszych klientów.

Analiza potrzeb

Służy poznaniu, czy w Twojej firmie występują złodzieje czasu i czy ProFlow może pomóc w ich eliminacji.

Analiza procesów

Rozmawiamy o procesach w Twojej firmie, aby jak najlepiej dostosować system do codziennej pracy.

Dobre praktyki

Rekomendujemy sprawdzone sposoby pracy, aby klienci mogli w pełni skorzystać z systemu.