Czym jest system ProFlow?
Dowiedz się, na czym polega działanie ProFlow
Na czym polega działanie systemu ProFlow?
ProFlow to system ticketowy, który automatycznie łączy maile odebrane i wysyłane w tzw. tickety.
Polskie odpowiedniki angielskiego słowa „ticket” to zgłoszenie czy sprawa.
W zgłoszeniu znajduje się korespondencja e-mail, załączniki oraz notatki.
Cechy każdego zgłoszenia:
- Ma nadany swój unikatowy numer
- Może zostać przypisane do konkretnej osoby w zespole i do odpowiedniego działu
- Może zostać przypisane do kontrahenta
- Ma swój stan i priorytet
Jakie są przykładowe rodzaje zgłoszeń w ProFlow
Sprawy z klientami
- zapytanie od klienta o ofertę
- kontakt klienta po zakupie z prośbą o pomoc
- zgłoszenie reklamacyjne
Sprawy wewnątrz firmy
- zlecenie aktualizacji treści od działu IT do działu marketingu
- zadanie wyboru i zakupu nowego wyposażenia do firmy
- zapytanie do szefa w sprawie podjęcia ważnej decyzji
Sprawy z dostawcami
- zlecenie wykonania usługi do podwykonawcy
- zapytanie do dostawcy o ofertę
- zgłoszenie podwykonawcy konieczności wykonania poprawek
Czym różni się system ticketowy od programu pocztowego?
Zobacz praktyczne porównanie codziennej pracy w programie pocztowym i w ProFlow
Funkcje ProFlow
01.
Zarządzanie zgłoszeniami
Nadawaj stany i priorytety, zmieniaj odpowiedzialnego, obserwuj, odkładaj na później. I wiele innych.
02.
Zarządzanie kontaktami
Zarządzaj kompleksowymi danymi kontrahentów. Szybko wyszukuj informacje o osobach i firmach.
03.
Automatyzacja
i procesy
Automatyzuj powtarzalne czynności, by odciążyć pamięć i uwalniać czas.
04.
Pozostałe funkcje systemu
Przechowuj ważne informacje, korzystaj z raportowania, planuj z kalendarzem.
bezpłatna konsultacja
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Masz pytania odnośnie systemu ProFlow?
Napisz lub zadzwoń do nas
Nasi specjaliści służą niezobowiązującą informacją