Czym jest system ProFlow?

Dowiedz się, na czym polega działanie ProFlow

Na czym polega działanie systemu ProFlow?

ProFlow to system ticketowy, który automatycznie łączy maile odebrane i wysyłane w tzw. tickety.

Polskie odpowiedniki angielskiego słowa „ticket” to zgłoszenie czy sprawa.

W zgłoszeniu znajduje się korespondencja e-mail, załączniki oraz notatki.

Cechy każdego zgłoszenia:

  • Ma nadany swój unikatowy numer
  • Może zostać przypisane do konkretnej osoby w zespole i do odpowiedniego działu
  • Może zostać przypisane do kontrahenta
  • Ma swój stan i priorytet

Jakie są przykładowe rodzaje zgłoszeń w ProFlow

Sprawy z klientami

  • zapytanie od klienta o ofertę
  • kontakt klienta po zakupie z prośbą o pomoc
  • zgłoszenie reklamacyjne

Sprawy wewnątrz firmy

  • zlecenie aktualizacji treści od działu IT do działu marketingu
  • zadanie wyboru i zakupu nowego wyposażenia do firmy
  • zapytanie do szefa w sprawie podjęcia ważnej decyzji

Sprawy z dostawcami

  • zlecenie wykonania usługi do podwykonawcy
  • zapytanie do dostawcy o ofertę
  • zgłoszenie podwykonawcy konieczności wykonania poprawek

Czym różni się system ticketowy od programu pocztowego?

Zobacz praktyczne porównanie codziennej pracy w programie pocztowym i w ProFlow

Funkcje ProFlow

01.

Zarządzanie zgłoszeniami

Nadawaj stany i priorytety, zmieniaj odpowiedzialnego, obserwuj, odkładaj na później. I wiele innych.

02.

Zarządzanie kontaktami

Zarządzaj kompleksowymi danymi kontrahentów. Szybko wyszukuj informacje o osobach i firmach.

03.

Automatyzacja
i procesy

Automatyzuj powtarzalne czynności, by odciążyć pamięć i uwalniać czas.

04.

Pozostałe funkcje systemu

Przechowuj ważne informacje, korzystaj z raportowania, planuj z kalendarzem.

bezpłatna konsultacja

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Masz pytania odnośnie systemu ProFlow?

Napisz lub zadzwoń do nas

Nasi specjaliści służą niezobowiązującą informacją