Czym jest system ProFlow?

Dowiedz się, na czym polega działanie ProFlow

ProFlow to system ticketowy, który służy do efektywnej obsługi firmowej poczty e-mail. 

A czym jest ticket? 

Polskie odpowiedniki angielskiego słowa „ticket” to zgłoszenie czy sprawa.

To sprawa wymagająca działania lub komunikacji, mająca swój początek i koniec.

Przykłady ticketów:

  • Sprawy z klientami

    • zapytanie od klienta o ofertę
    • kontakt klienta po zakupie z prośbą o pomoc
    • zgłoszenie reklamacyjne

  • Sprawy wewnątrz firmy

    • zlecenie aktualizacji treści od działu marketingu do działu IT
    • zadanie wyboru i zakupu nowego wyposażenia do firmy
    • wysłanie zapytania do szefa w sprawie podjęcia ważnej decyzji

  • Sprawy z dostawcami

    • zlecenie wykonania usługi do podwykonawcy
    • zapytanie do dostawcy o ofertę
    • zgłoszenie podwykonawcy konieczności wykonania poprawek

System ticketowy to miejsce, gdzie można sprawnie zarządzać wszystkimi zgłoszeniami.

Czym cechuje się zgłoszenie?

  • Ma nadany swój unikatowy numer
  • Może zostać przypisane do konkretnej osoby w zespole i do odpowiedniego działu
  • Może zostać przypisane do kontrahenta
  • Ma swój stan i priorytet
  • W zgłoszeniu znajduje się jego cała historia sprawy, w tym korespondencja e-mail z załącznikami oraz notatki

Na czym polega działanie ProFlow

01.

Jeden panel logowania

Wszystkie e-maile związane z obsługą klienta są w jednym miejscu

02.

Wątkowanie maili

System automatycznie łączy maile wysłane i odebrane w tzw. zgłoszenia

03.

Notatki wewnętrzne

Do zgłoszenia można wprowadzać notatki, niewidoczne dla kontrahentów

04.

Kompleksowe dane

W jednym zgłoszeniu można mieć odnośniki do innych zgłoszeń, danych kontrahenta czy wydarzeń.

05.

Właściciele zgłoszeń

Przypisanie zgłoszenia do  użytkownika ProFlow pozwala na uporządkowanie pracy i eliminowanie czasochłonnych ustaleń

06.

Idea zero
inbox

Stany i priorytety zgłoszeń ułatwiają planowanie pracy zgodnie z ideą pustej skrzynki odbiorczej.

07.

Baza
kontaktów

Wszystkie dane kontrahentów są w jednym miejscu oraz są powiązane ze zgłoszeniami.

08.

Automatyzacja w procesach

Obsługa powtarzalnych lub złożonych zgłoszeń może zostać zautomatyzowana w postaci procesów

Funkcje ProFlow

01.

Zarządzanie zgłoszeniami

Nadawaj stany i priorytety, zmieniaj właściciela, obserwuj, odkładaj na później. I wiele innych.

02.

Zarządzanie kontaktami

Zarządzaj kompleksowymi danymi kontrahentów. Szybko wyszukuj informacje o osobach i firmach.

03.

Automatyzacja
i procesy

Automatyzuj powtarzalne czynności, by odciążyć pamięć i uwalniać czas.

04.

Pozostałe funkcje systemu

Przechowuj ważne informacje, korzystaj z raportowania, planuj z kalendarzem.

bezpłatna konsultacja

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Masz pytania odnośnie systemu ProFlow?

Napisz lub zadzwoń do nas

Nasi specjaliści służą niezobowiązującą informacją