Dlaczego rozumiemy firmy, w których działają złodzieje czasu?
Doświadczaliśmy utrudnień
Ograniczenia tradycyjnych systemów pocztowych miały wpływ na szybkość naszej pracy.
Sprawdzaliśmy rozwiązania
Szukaliśmy rozwiązania, które zapewni wiedzę i współpracę w zespole
z jednoczesną obsługą poczty.
Pracujemy na ProFlow
Na systemie pracuje obecnie 7 osób, w 5 działach. Dzięki ProFlow bez większego wysiłku obsługujemy ponad 600 klientów.
O początkach ProFlow opowiada właściciel – Mirosław Kryska
Żeby świadczyć taką usługę jak ProFlow, trzeba w gruncie rzeczy głównie kompetencji. Podobnie jak z gotowaniem – każdy jakoś sobie z tym poradzi, jeśli ma dostęp do kuchni i pewne umiejętności, ale kiedy chcemy zjeść bardziej wymyślnie, idziemy do restauracji i polegamy na umiejętnościach fachowca.
Przez 9 lat sami korzystaliśmy z tego rozwiązania obsługując ponad 2500 domen, więc znamy je na wylot i gwarantujemy jego stabilność.
Przez te wszystkie lata klienci pytali nas o jakiegoś CRMa, którego możemy polecić i w końcu uświadomiliśmy sobie, że mamy go i pora wejść z nim na rynek. Pierwszym zewnętrznym użytkownikiem była firma blisko z nami współpracująca, której właścicielowi po prostu chciałem pomóc. Po wdrożeniu sam byłem pod wrażeniem, ile rzeczy „wyprostowało się” praktycznie z tygodnia na tydzień. I tak się zaczęło.
Naszą misją jest dzielenie się wiedzą
Idea złodziei czasu
Chcemy pokazywać sytuacje, które zabierały czas w naszej firmie czy firmach naszych klientów.
Analiza potrzeb
Służy poznaniu, czy w Twojej firmie występują złodzieje czasu i czy ProFlow może pomóc w ich eliminacji.
Analiza procesów
Rozmawiamy o procesach w Twojej firmie, aby jak najlepiej dostosować system do codziennej pracy.
Dobre praktyki
Rekomendujemy sprawdzone sposoby pracy, aby klienci mogli w pełni skorzystać z systemu.